هتل های مشهد
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل اطلس مشهد

 

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد 94 ،200 اتاق دارد و از هتل های سه ستاره قدیمی مشهد می باشد. این هتل در فاصله نزدیکی از حرم قرار دارد و کلا 2 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور مشهد 94 , گردش درون شهری و برون شهری , تاکسی سرویس , فروشگاه و غرفه و... اشاره کرد.

آدرس : میدان بیت المقدس


هتل هلیا مشهد

 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته  ویژه میهمانان تور مشهد 94 تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا تور مشهد 94 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم


هتل اعیان مشهد

 

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان تور مشهد 94 در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است و تنها 5 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل در سال 1380 تاسیس شده است و فقط دو دقیقه با بازار امام رضا فاصله دارد.

رستوران و کافی شاپ هتل اعیان تور مشهد 94 به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز می باشد. مسافران عزیز نیز می توانند در داخل اتاق هایشان به صورت مستقیم از تلفن استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور مشهد 94 سالن بیلیارد , چای خانه سنتی , ماهواره و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم 
مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: